November 14, 2013

I'm baking: Blueberry Coconut Pie



Blåbär är inte mitt första val när det gäller bär, men den här pajen har fullständigt fått mig att ändra åsikt. Kanske är det för att den innehåller kokos och lime, 2 ingredienser som jag annars älskar. Detta är Leila Lindholms recept, prova den.....

PS. Jag använde 2 paket frysta blåbär á 250 gram och gjorde dubbel sats smuldegstäcke till min ganska stora pajform.


Translation:
I'm not a blueberry fan, but this pie has completely made me change my mind. Maybe it's because it contains coconut and lime, two ingredients that I otherwise love. This recipe belongs to Leila Lindholm, try it......

P.S I used 2 packages of frozen blueberries á 250 grams and doubled the amount of crumble to my rather large pie dish.













No comments:

Post a Comment